Aloe Vera Forever DK
Selvstændig forhandler for Forever Living Products
Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende ved køb af produkter på aloeveraforever.dk
aloeveraforever.dk ejes af Aloe Vera Forever DK v/ Independent Forever Business Owner Lili Fisker, CVR-nr.: 18261790, Skovbakken 9, 7500 Holstebro, tlf.: +4523307199, e-mail: info@aloeveraforever.dk.
Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.
Priserne er angivet i danske kroner og inkl. moms. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.
Jeg bestræber mig på at sende din ordre senest 5 dage efter dit køb. Ved længere leveringstid vil du blive informeret herom.
Jeg leverer det bestilte med DAO til pakkeshop og privatadresse samt med PostNord til firma- og privatadresse. På forespørgsel kan jeg også tilbyde at levere med GLS til pakkeshop. Desuden er afhentning på min adresse mulig efter aftale.
Jeg leverer kun til Danmark. Ønsker du levering i Grønland, på Færøerne eller i andre lande, henvises til min internationale webshop.
Hvis du har fortrudt købet af et produkt, skal du sende eller aflevere produktet til Aloe Vera Forever DK, Skovbakken 9, 7500 Holstebro uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt mig, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer produkterne inden udløbet af de 14 dage.
Produkter kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du skal selv betale for returnering af produktet.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder, refunderer jeg alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuel leveringsomkostning - dog kun svarende til billigste fragtmåde.
Jeg tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor jeg har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Jeg kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil jeg har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Jeg gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Afprøvning af produkt og emballage ved fortrydelse
Du må normalt undersøge produktet på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke bryde emballagen og tage produktet i brug. Du skal tilbagelevere produktet i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at produktet er forsvarligt indpakket, når du returnerer det. Du bærer selv risikoen for pakken/produktet, indtil jeg modtager den/det. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Hvis du har brudt emballagen, åbnet produktet og evt. brugt af produktet, kan du ikke benytte den almindelige, lovfæstede fortrydelsesret, men kan evt. i stedet for benytte Forevers Tilfredshedsgaranti, som er beskrevet herunder.
Tilfredshedsgaranti
Ud over din lovfæstede ret til at fortryde købet tilbydes du en Tilfredshedsgaranti, der giver dig ret til at returnere købte produkter, selvom om du er begyndt at bruge dem (afvigelse fra den lovfæstede ret). Hvis du ønsker at returnere et eller flere produkter, der er omfattet af fakturaen, skal din anmodning om returnering være Aloe Vera Forever DK i hænde senest 90 dage efter datoen på fakturaen.
Hvis du returnerer alle produkterne/emballagerne, refunderer Aloe Vera Forever DK hele købsprisen (ekskl. fragtomkostning og kort/betalingsgebyrer). De brudte/tomme produkter/emballager skal returneres til Aloe Vera Forever DK sammen med en kopi af fakturaen.
Produkter kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du skal selv betale for returnering af produktet/produkterne.
Husk at produktet altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering samt evt. track- og trace-nummer.
Sendes til:
Aloe Vera Forever DK
Skovbakken 9, 7500 Holstebro
Tlf. 23 30 71 99
Du kan kontakte Forever Living Products Scandinavia AB (Forever), hvis Aloe Vera Forever DK ikke opfylder Tilfredshedsgarantien.
Hvis du er utilfreds med, hvordan Forever håndterer din sag, kan du kontakte Forbrugerklagenævnet.
Det betyder, at du som udgangspunkt kan få produktet ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte Aloe Vera Forever DK. Send gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.