Aloe Vera Forever DK

Selvstændig forhandler for Forever Living Products

Tilbage til webshop

Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende ved køb af produkter på aloeveraforever.dk
aloeveraforever.dk ejes af Aloe Vera Forever DK v/ Independent Forever Business Owner Lili Fisker, CVR-nr.: 18261790, Skovbakken 9, 7500 Holstebro, tlf.: +4523307199, e-mail: info@aloeveraforever.dk.

Betaling og levering

Jeg modtager betaling med Apple Pay, Google Pay, Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet og bankoverførsel, betalingskort og Mobilepay. Beløbet trækkes først, når produktet afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner og inkl. moms. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Jeg bestræber mig på at sende din ordre senest 5 dage efter dit køb. Ved længere leveringstid vil du blive informeret herom.

Jeg leverer det bestilte med 
DAO til pakkeshop og privatadresse samt med PostNord til firma- og privatadresse. På forespørgsel kan jeg også tilbyde at levere med GLS til pakkeshop. Desuden er afhentning på min adresse mulig efter aftale. 

Jeg leverer kun til Danmark. Ønsker du levering i Grønland, på Færøerne eller i andre lande, henvises til min internationale webshop.


Fortrydelsesret

Du har som privatperson ret til at fortryde et køb uden begrundelse inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får produktet i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere produkter i en ordre, og jeg ikke kan levere produkterne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får det sidste produkt i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.


Sådan udnytter du fortrydelsesretten

Du fortryder ved at give mig besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til Aloe Vera Forever DK, Skovbakken 9, 7500 Holstebro, +4523307199, info@aloeveraforever.dk.

Du kan benytte den EU-lovpligtige fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. 
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Returnering af produkt og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af et produkt, skal du sende eller aflevere produktet til Aloe Vera Forever DK, Skovbakken 9, 7500 Holstebro uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt mig, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer produkterne inden udløbet af de 14 dage.

Produkter kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af produktet.


Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer jeg alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuel leveringsomkostning - dog kun svarende til billigste fragtmåde.
Jeg tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor jeg har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Jeg kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil jeg har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Jeg gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.


Afprøvning af produkt og emballage ved fortrydelse

Du må normalt undersøge produktet på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke bryde emballagen og tage produktet i brug. Du skal tilbagelevere produktet i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at produktet er forsvarligt indpakket, når du returnerer det. Du bærer selv risikoen for pakken/produktet, indtil jeg modtager den/det. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Hvis du har brudt emballagen, åbnet produktet og evt. brugt af produktet, kan du ikke benytte den almindelige, lovfæstede fortrydelsesret, men kan evt. i stedet for benytte Forevers Tilfredshedsgaranti, som er beskrevet herunder.


Tilfredshedsgaranti

Ud over din lovfæstede ret til at fortryde købet tilbydes du en Tilfredshedsgaranti, der giver dig ret til at returnere købte produkter, selvom om du er begyndt at bruge dem (afvigelse fra den lovfæstede ret). Hvis du ønsker at returnere et eller flere produkter, der er omfattet af fakturaen, skal din anmodning om returnering være Aloe Vera Forever DK i hænde senest 90 dage efter datoen på fakturaen.

Hvis du returnerer alle produkterne/emballagerne, refunderer Aloe Vera Forever DK hele købsprisen (ekskl. fragtomkostning). De brudte/tomme produkter/emballager skal returneres til Aloe Vera Forever DK sammen med en kopi af fakturaen.

Produkter kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. 

Du skal selv betale for returnering af produktet/produkterne.

Husk at produktet altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering samt evt. track- og trace-nummer.

Sendes til:
Aloe Vera Forever DK
Skovbakken 9, 7500 Holstebro

Tlf. 23 30 71 99

Du kan kontakte Forever Living Products Scandinavia AB (Forever), hvis Aloe Vera Forever DK ikke opfylder Tilfredshedsgarantien.

Hvis du er utilfreds med, hvordan Forever håndterer din sag, kan du kontakte Forbrugerklagenævnet.


Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Hvis du køber et produkt, og der er en mangel ved det - f.eks. materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid efter, at du har konstateret fejlen eller manglen).

Det betyder, at du som udgangspunkt kan få produktet ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
​​​​​​​Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte
Aloe Vera Forever DK. Send gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.


Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at produktet, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@aloeveraforever.dk.

FRI FRAGT (DAO PAKKESHOP)

Ved køb over 850 DKK

HURTIG LEVERING

2-4 hverdage

TILFREDSHEDSGARANTI

90 dage